viernes, 31 de agosto de 2012

Ravellenic Games 2012 (2)

Des del dimecres 29 d'agost i fins el diumenge 9 de setembre, tinc una nova oportunitat per a aconseguir superar el repte coincidint amb els Jocs Paralímpics de Londres.
Així que compto amb el temps de descompte (o repesca) per a finalitzar el meu projecte. Ja podeu veure com va d'endarrerit.
Si hagués participat en atletisme, estaria eliminada pels tres (o més) intents nuls.
En teoria participava en dues categories:
1. Single Skein Sprint (un projecte amb un cabdell)
2. Shawl Sailing (navegació amb xal),
però m'hagués anat millor enfrontar-me amb la lluita lliure. I és que no us podeu imaginar com m'he barallat amb el material i el patró. De moment, guanya el material (increïble la resistència i la bona qualitat de les sedes de la Marga) però ja us avanço que a cabuda ningú no em guanya.
Per cert, si algú em vol com a provadora de fils, jo encantada.
Bé, ja està dit i ara mans a la troca.


Desde el miércoles 29 de agosto y hasta el domingo 9 de septiembre, cuento con una nueva oportunidad para superar el reto coincidiendo con la XIV edición de los Juegos Paralímpicos de Londres.
Espero llegar a tiempo de la repesca para acabar mi proyecto que como podéis ver está en fase preliminar.
Si hubiera participado en atletismo, estaría eliminada por los tres (o más) intentos nulos.
En teoría estaba inscrita en dos categorías:
1. Single Skein Sprint (un proyecto, un ovillo)
2. Shawl Sailing (navegación con chal),
pero ya os digo que mejor me hubiera ido enfrentándome a la lucha libre. Y es que me he peleado (y de qué manera) con el material (nuevo para mí) y con el patrón. De momento, gana el material (increible la resistencia y la buena calidad de las sedas de Marga) pero ya os avanzo que a cabezota no me gana nadie.
Por cierto, si alguién necesita alguna testadora de hilos, aquí tiene una voluntaria.
Bueno, ya está dicho y ahora manos a las agujas.

2 comentarios:

  1. Vinga, ànims, que hi ha temps fins el 15 de setembre per penjar els projectes acabats i poder participar a les votacions finals!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. És veritat que no comptava pas amb la re-repesca. Gràcies, capità!

      Eliminar